2009年5月6日星期三

愛情太極拳 - 第十五章 - 鍛煉歷程

FOC 寫到:
我有試用過..但我到後來, 才發現, 我唔係靚仔, 唔係有錢, 即使有幾好技術都係無用


跳跳虎 寫到:
icon_lol.gif十分同意! 呢兩樣野除左係最有殺傷力既武器同信心既來源之外, 仲令你在技術上犯錯既時候唔會被KO, 保留修正既餘地!

好耐無寫愛情太極拳了,多謝Mr.Mo師兄又張我遺忘左既日志推返上黎。

其實錢系一個吸引女既動力,但系當你關系是從錢開始的時候,你就無辦法跳出呢個死胡同。就好似好多人系夜總會里面識女沉船,呢D關系,永遠都無法逃出一個“錢”字!相反,我系夜總會外面認識過D做小姐既,同距地從來都無錢既來往,但有D兩年后都同我繼續有來往。

再黎就系靚仔。我問10個女仔有8個都話唔鐘意靚仔,靚仔靠唔住。雖然我地都知道人類系口是心非既動物,但靚仔真系只可以俾你一個良好既 “第一印象”,之后就要靠技術。

但有時真系要睇到我地既做法你先學到點做。我身邊無錢樣衰溝到靚女既人大把,一見到索女就怕丑啞口無言既所謂“靚仔”亦大有人在。

話說回頭,女仔靠化妝,男子亦可以精心打扮。我有打扮同無打扮個Look真系差好遠。你系外表值2分既電車男,有打扮時分分鐘可以去到6-7分。

我樣子普通又無錢,把我練溝女既歷程和大家分享一下:

1. 摸索期: 戒左叫雞,逼自己溝曬眼前出現8到80歲既女性動物。戒檫鞋唔好贊D女靚,唔送花唔送禮物。唔好靠現場發揮,同每條女都講同樣幾個笑話,務求鍛煉出10個精景又純熟既笑話/魔術/心里測驗,可以應付任何場面。

2. 練功期: 戒埋打飛機,逼自己扣唔到女就無得出野。呢個時候,你應該可以容易溝到4分以下的女仔。你開始從練習過程中,體會到邊D話會讓女仔大笑,慢慢累積你腦子里面既笑話。

3. 成熟期: 戒左食豬扒。因為你技術已經成熟,所以食豬扒實在太容易,豬扒會浪費曬你所有時間,所以寧愿叫返雞同打飛機都唔好食豬扒!你開始唔使靠死背既笑話都可以帶動有女場合既氣氛。漸入無招勝有招之境。。。

有D師兄就問,甘樣溝女咪要花好多功夫?系架!你花時間打機,你咪打爆機咯。你花時間叫雞,你咪變雞蟲咯。你花時間溝女,就自然叼爆女啦!種果得果好自然既定律。

沒有留言:

發佈留言